My X-mas ideas vol. 15: universal deco

Adwent, dzień szesnasty.
9 dni do Świąt.

Witajcie:-)

Dziś pozostaję w temacie dekoracji,
nie tylko świąteczno-zimowych,
ale takich bardziej uniwersalnych.
Bo czy szklane klosze nie są uniwersalne?


Do mojej kolekcji, któa składała się z jednej sztuki
dołączył drugi, troszkę większy :-)


W tym wiekszym umieściłam doskonale Wam juz znany domek-lampion
(w środku jest ledowy t-light-świetny wynalazek!),
w drugim jelonek, który dostałam od Martusi.


Do tego kilka akcentów vintage i zimowo-świąteczna wystawka gotowa:-)


I jak? Może być?
Jutro coś, czego dawno nie było:-)
Do usłyszenia/zobaczenia/przeczytania:-)
XOXO

Komentarze

  1. Ślicznie. Koniecznie musze wpasć tutaj jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dekoracja! To prawda, że klosze są bardzo uniwersalne:). Ja wciąż szukam wymarzonego dla siebie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Szklane klosze zawsze wyglądają wspaniale ...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja gapa, niedoczytalam i juz sie chcialam pytac... jak to mozliwe, ze plonie????? - faktycznie te bateriowe swieczki sa super, no i bezpieczne. Widzialam u nas tez swiece z wosku z plomykiem jakby z silikonu albo jedwabiu- bardzo autentyczna :O)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie ! bardzo mi się podba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam klosze,bardzo fajne jako ozdoby:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szklane klosze i bomboniery! Cudne dekoracje wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, zimowa wystawka !!! Mam tylko jeden taki klosz ale już wiem, że kupię sobie następne bo takie dekoracje bardzo przypadły mi do gustu:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, uwielbiam te Twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  11. O taaak klosz moze skrywać prawdziwe skarby!!!Świetne aranżacje!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie. I klimatycznie u Ciebie Madziu;) Czekam na jutro;) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet bardzo, bardzo może być :) ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, parę dni mnie nie było, a tu coraz piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne klosze. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. inspirujesz moja droga :)))
    ja mam taki duży szklany lampion :D coś świątecznego wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takich szklanych kloszy chciałabym mieć kilka, ale jakoś nie mam do nich szczęścia - nie mogę upolować!

    OdpowiedzUsuń
  18. to już jest nudne. codziennie ci zazdroszczę.
    pomysłów, umiejętności, czasu znalezionego na wykonanie.
    zrywam z tobą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz