Połączenie idealne

Rabarbar i truskawki.
Kruszonka...
Połączenie idealne.
Nie ma co się rozpisywać.
Po prostu spróbujcie same:-)
Przepis znajdziecie pod fotkami.


 
Poniżej pomysł na prosty i szybki w wykonaniu "toppers".
Wystarczy kawałek gazety lub starej książki.
Wycinamy dwa serduszka, sklejamy umieszczając w środu wykałaczkę,
ozdabiamy wg uznania, np za pomoca washi tape,
do tego kokardka ze sznurka i już!


*


 *


Muffinki rabarbarowo-truskawkowe z kruszonką

2 łodygi rabarbaru
1,5 szkl truskawek

1 szkl mąki
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
0,5 szkl cukru
0,5 szkl mleka
0,2 szkl oleju

na kruszonkę: ćwiartka kostki masła
                      3 łyżki cukru pudru
                      3 łyżki mąki

Rabarbar kroimy na mniejsze kawałki, zalewamy wrzątkiem, pozostawiamy na 3-4 godziny.
Odcedzamy z wody, kroimy w drobną kostkę.
Truskawki kroimy również w kostkę, dodajemy do rabarbaru.

Skłądniki suche mieszamy w jednej misce, w drugiej mieszamy składniki mokre.
Łączymy wszystko razem mieszając przez chwilę.
Dodajemy owoce, mieszamy.

Nakładamy ciasto do papilotek.
Składniki na kruszonkę (masło musi być zimne) wyrabiamy palcami.
Kruszonka posypujemy muffinki, pieczemy przez ok 15-20 min w temp 200 st.

Spróbujcie koniecznie!!!
XOXO
 

Komentarze

  1. Spróbuję koniecznie, bez dwóch zdań to połączenie idealne, a skoro zakalcem nie grozi może mi wyjdzie;)
    Miłego dnia Madziu;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetny topper! A skąd wytłaczany napisik EAT ME?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetycznie to wygląda. Będę musiała spróbować!
    Pozdrawiam - Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm brzmi smakowicie, a ze dzis ide po kolejna partie truskawek to na pewno wypróbuję przepis! no i kocham kruszonkę!;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale smakowiceie wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglądają :) Przydałaby się taka do kawusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wlasnie kawke popijam. Takie muffiny to by mi sie teraz przydaly ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany to wygląda bosko, całe przystrojenie bardzo apetyczne!!!!!!!!!! I ja właśnie mam pzrerwę na kawkę ;) i kupionego muffinka wsuwam ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste a takie efektowne!dzieki za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam! chcialabym tylko zeby ktos mi za mnie zrobil...mam dzis ogromniastego lenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pychotka!!! Zjadłoby się, tylko ten czas...tak zaiwania...

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmm, pyszności;)
    Chętnie spróbuję twojego przepisu, bo bardzo lubię takie smakołyki;)
    A truskawki kocham- moja czerwcowa miłośc;)
    dużo słoneczka
    pozdrawiam Cię kochana
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszniutkie i super ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muffinki uwielbiam,jakie smakołyki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kusisz, Magdeczko! :) Jutro upiekę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, smakowicie, że hej:) Mam truskawki więc może coś wymyślę. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. dopóki nie zaczęłam cię odwiedzać to pojęcia nie miałam o tym czym jest toppers. Teraz mam plan by na pierwsze urodziny synka zrobić kilka do babeczek. Fajny pomysł, zabawny i ciekawy. Na pewno zrobię swoje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj-u Ciebie zawsze pięknie i pomysłowo.Lubię tu zaglądać.Pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  19. Magdeczko, dzisiaj upiekłam. Właśnie pochłaniam drugą, Są pyszne! ♥ :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie szukałam przepisu na mufinki z rabarbarem. Ten jest ok. Lecę piec :-).
    Potem zapraszam do mnie:-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz