O(d) kuchni...

Dziś, trochę kontynuując temat zasłonek i poduszek, które są przecież w bezpośrednim sąsiedztwie, zapraszam Was do mojej kuchni.
Kuchnia - brzmi dumnie, ale to tak naprawdę bardziej fragment pokoju. Jak widzicie, to maleństwo :-)
Niektóre z Was, szczególnie szczęśliwe posiadaczki dużych kuchni w domach, moga zachodzić w głowę,
jak ja się tu ze wszystkim mieszczę? Ano, jeszcze jakoś daje radę, ale wkróce to już będzie na zasadzie zastępowalności pokoleń :-) Stare będzie musiało odejść,
żeby zrobic miejsce na nowe :-)
No i co tu dużo pisać? Proste, białe szafki na połysk (IKEA), blat drewniany dębowy.
To, co się dało schować (lodówka, zmywarka) -  schowane. Miała być wyspa, no ale jak widać, oddryfowała w nieznane rejony :-)
Nad blatem jest barwione szkło hartowane (od poczatku wiedziałam, że nie chcę ceramiki, bo nie wyglądałoby to dobrze w tak "pokojowym" wnetrzu), które bardzo się sprawdza, przede wszystkim jest bardzo praktyczne, ale i dekoracyjne. Całość - skromnie, prosto, bez szaleństwa (jak i całe mieszkanko).




Komentarze

  1. Witaj,
    patrząc na ilość szafek i tak masz więcej niż ja będę mieć hihi
    także aż tak mała to ona nie jest ;)
    Przestronna, skromna, z wyczuciem i czyściutka !
    Bardzo mi się podoba :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia piękna jak z katalogu!!!!
    Super, tak przejrzyście!!! i to cudne duże okno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo , bardzo fajna kuchnia :) moja mimo że nie w pokoju , dużo większa nie jest :) to tak na pocieszenie , lubię takie proste ale ze smakiem kuchnie ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba,za jakiś czas będę urządzała kuchnię,połączoną z pokojem i tak sobie myślę,że szyba na ścianie to świetny pomysł.Pięknie mieszkasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie blaty! I to ogromne okno w kuchni! moje marzenie, kocham takie jasne świetliste wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna kuchnia :-) A szafeczek wcale nie masz malo :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne detale: napisik, gwiazda i te czarne glinianie pojemniki! pięknie naprawdę choć rzeczywiście podziwiam jak się mieścisz ze wszystkim. może to kwestia wiszących szafek. ja ich nie mam.
    poza tym zapraszam do mojej zabawy :-).
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Widziałam już dużo mniejsze, a najważniejsze jest to, że jest własna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja kuchnia mówi dużo o Tobie! Szyk,elegancja i wyczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No elegancjo Madziu, naprawdę wszystko tak dopracowane w najdrobniejszym szczególe:) Pewnie Ci się milej się gotuje?

    OdpowiedzUsuń
  11. uwierzcie dziewczyny, że w rzeczywistości jeszcze piękniej to wygląda:)cała Madzia: elegancja, minimalizm, prostota i wielka skromnośc:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna kuchnia , rewelacyjne dodatki :) o jak ja marzę o kuchni :) moja już jest w opłakanym stanie -
    ale nie od razu Rzym zbudowano ;))) więc muszę grzecznie czekać ;)ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna ta Twoja kuchnia. Piękna w całej swojej prostocie. Pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie do kuchni, bo to dusza całego domu. Piękna, elegancka i bardzo stylowa. Okno balkonowe dodaje charakteru. Już wiem gdzie się rodzą Twoje przepiękne potrawy.! A czy mogę wejść do pokoju ? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kuchnia, jasna, elegancka, delikatna. Blat drewniany fajny. Czekam na nowe gotowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie,wspaniały klimat stowrzyłas,podoba mi sie połączenie kolorystyczne, obłędna jest tapeta w paski...tapeta prawda?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem na etapie planowania aneksu kuchennego w moim pierwszym mieszkaniu. Mam nadzieję, że uda mi się uzyskać taką prostotę, czystość i charakter - wszystko w odpowiedniej dawce. Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. hihihi no wlasnie, po skandynawsku :)
    ja tak lubie ale u innych, u mnie jakos to do niczego nie pasuje i trzeba by calosc domu przerobic a poki co fundusze ida na inne rzeczy :)
    piekna ta Twoja mala kuchnia, klimat so british, a jednoczesnie elegancko skandynawsko :)
    tylko usiasc i napic se herbatki
    buziole zimowe, u mnie dzis snieg!! taki prawdziwy, lepki ze az balwana zrobilismy! wielki to wyczyn bo zima u mnie nieczesto

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancka ta Twoja kuchnia i super ze masz wyjście na ogród....Lubie kupować w tym sklepie...Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  20. Mała ale świetna! Bardzo mi się podoba! Zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała kuchnia! wcale nie musi być wielka, ważne , ze jest estetyczna, funkcjonalna i przejrzysta. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się! białych kuchni jest od groma, ale ta zieleń z blatem ładnie zagrała i Twoja fajnie się wyróżnia. Szkoda trochę, że szafki nie są pod sufit, bo to zmarnowane miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz