Juta, cyna i jingle bells :-)

Witajcie!
Przede wszystkim dziękuję Wam serdecznie za życzenia urodzinowe dla mojego Maksa!
Niektórzy nawet złamali swoją twarda politykę "ja komentarzy nie piszę" (hugs and kisses Alice!).
Jak miło:-)
Jeszcze raz - wielkie dzięki za miłe słowa! XOXO
Druga rzecz z jaką sie tu dzis pojawiam, to kilka moich wytworków w temacie dekoracji
przedświątecznych. 
Wszystko bardzo proste, ale że robię sto rzeczy jednocześnie, więc trwa to i trwa....
A efekty? 
Wianuszek z juty plus troche tiulu dla kontrastu, dzwoneczki i papierowe serce.
Serduszko powstało z dwóch zszytych ze sobą, w środku wypełnienie z płatków do demakijażu:-)
Zawieszka z "jingle bells" i "instalacja" z domkami i gwiazdkami cynowymi.
Wkrótce w miejscu gałązek stanie choinka:-)
No, i to by było na tyle.
Miłego popołudnia!







Komentarze

  1. Super wieniec :)Kiedy ja się wreszcie nauczę je robić? Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. tak lubię :)) ale jakie domki piękne !!! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Your home is so pretty...and the wreath is adorable. Sending you oodles of joy for a very blessed week.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe dekoracje poczyniłaś, uwielbiam takie naturalne, w stylu eko;)
    Wianuszek mnie oczarował;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje, bardzo mi się podobają. Wianuszek wyszedł Ci super a te domki lampiony.... Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ukochany worek z Juty !!! Mama mija !
    Śliczny wianek- podasz mi przepis na maila ? Prosze, proszę :D hihi
    Pozostałe dekoracje również super!
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie proste a jakie piękne:) Ten wieniec:) I nie potrzeba ostrokrzewu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, fajnie juta jest dobra do wszystkiego, śliczne serducho błyszczące druie jakie pomysłowe. Dekoracja super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie!!!fajny pomysł z tymi lampkami z tiulem, ja spróbuję z koronką?no i wieniec świetny!wsz tak jak lubie, biel, eko, sznurek, juta....uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności wyczarowałaś jak dla mnie super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. ...w życiu nie wpadło by mi do głowy wypełnić papierowe serduszko czymkolwiek a tym bardziej płatkami kosmetycznymi, ja to bym takie płaskie zostawiła pewnie,- ...pomysłowa "bestia" z Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz