Brzoskwinia BBQ

Ilość owoców, które pochłonęłam w sezonie letnim (i dalej pochłaniam w jesiennym) jest naprawdę imponująca!! Oczywiście pod przeróżnymi postaciami, najczęściej w muffinach, tartach, polewach, koktajlach, itp, itd.... Tym bardziej dziwne jest to, że nie wpadłam na pomysł grillowania owoców,
kiedy ten nasz sport narodowy uprawiałam z zapałem w letnie wieczory. No, ale co się odwlecze....
Dziś, w ramach deseru, a może raczej podwieczorka, zgrillowałam (na patelni grillowej)
połówki brzoskwiń. Wcześniej posypałam je karmelem i wanilią (gotowa mieszanka w młynku). Na ciepłe brzoskwinki nałożyłam odrobinę serka waniliowego i listek mięty.
I mamy takie niby nic, ale niebo w gębie!



Komentarze

  1. Łał! Jakie to musi być pyszne.Zdjecia rewelacyjne,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz