Sweet Sunday:-)

Długo opierałam się "nie naszym" truskawkom, jednak w końcu dałam się skusić.
Efektem dzisiejsza tarta z truskawkami z nadzieniem z serka mascarpone. Yummy!
Wyszły super smaczne dlatego też dołączam przepis na krem.
Przepis na ciasto kruche sobie daruję, bo każdy ma jakąś tam swoja wersję:-)

Na nadzienie do tarty potrzeba:

250g serka mascarpone (czyli jedno opakowanie)
500g truskawek
2 łyżki cukru pudru
50g cukru drobno zmielonego (ja dałam zwykły kryształ)
1 laska wanilii (u mnie był to aromat waniliowy)
250ml śmietanki kremówk
i

Połowę truskawkę trzeba zmiksować razem z cukrem pudrem. Ja niestety nie mam bardzo przydatnego narzędzia
czyli blendera więc starłam truskawki na zwykłej tarce z małymi oczkami, dodałam cukier puder i wyszedł z
tego idealny przecier:-)

W osobnej miseczce miksujemy mascarpone z cukrem i aromatem/ziarenkami z laski wanilii jeśli takowe akurat
posiadamy.

W kolejnej miseczce ubijamy smietankę, dodajemy ją i przetarte truskawki do masy serowej, miksujemy przez
chwilę.

Tak przygotowana masę (ja wcześniej ją schłodziłam) wykładamy na tartę, oczywiście już przestudzoną.

Enjoy!!!


Komentarze